پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251192
ولايت مداري شاخصه اصلي شهيد سليماني بود/ همه ما مسير حاج قاسم را طي کنيم
تاریخ انتشار : 1400/10/17 14:05:35
نمایش : 987
سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: سردار سپهبد حاج قاسم سليماني هزار شاخصه ارزشمند داشت که ولايت مداري شاخصه اصلي ايشان بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري عصر امروز در يادواره شهدا شهر جونقان ضمن خوش آمدگويي به رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار کرد: تا يکماه جلوتر شهدا  استان چهارمحال و بختياري  2440شهيد بودند که با شناسايي شهيد تازه تفحص شده يک شهيد ديگر به جمع شهدا ما پيوست و تعداد آن ها به 2441 شهيد رسيد.
 
وي تصريح کرد:  دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شد و با ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم وحدت را در جامعه افزايش داد.
 
اکبري بيان داشت:  حاج قاسم سليماني تمام اديان و مذاهب را براي نابودي داعش به خط کرد و اين مسئله نه تنها اسلام بلکه تمام جهان و اديان را از وجود داعش نجات داد.
 
وي با بيان اينکه تمام اديان مديون حاج قاسم است، سردار سليماني امتي و ملتي ترين فرد است تصريح کرد:حاج قاسم متعلق به هيچ جناح و گروهي نيست.
 
سردار اکبري با بيان اينکه حاج قاسم به دعوت رسمي دولت عراق وارد بغداد شد و توسط کشور ثالث به دستور رياست جمهور آمريکا ترور شد بيان داشت: اين مسئله قابل پيگرد حقوقي و قانوني است.
 
وي خاطر نشان کرد:  داعش ايجاد شد تا رعب و وحشت از اسلام را در دنيا ايجاد کند، براي مقابله با اسلام ناب محمدي آمده بود.
 
سردار اکبري با بيان اينکه حواشي و اعتراضات در خصوص گراني بنزين در سال 98 موجب از بين رفتن وحدت در جامعه شده بود اذعان داشت: دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شد و با ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم وحدت را در جامعه افزايش داد.
 
وي با بيان اينکه شهادت حاج قاسم وحدت را در جهان اسلام و ايران به وجود آورد، تصريح کرد: ولايتمداري، اخلاص، مقابله با دشمن و توجه به ضعفا ارکان مکتب حاج قاسم است.
 
سردار اکبري در پايان خاطر نشان کرد: مردم‌داري، مردم ياري و مردم نوازي را ويژگي هاي ديگر حاج قاسم دانست و ادامه داد: از سردار سليماني بايد الگو بگيريم و به عنوان راه زندگي ادامه دهيم. 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html